teisipäev, jaanuar 30, 2007

Maroko: eelvaade

Niisiis, käes on öö vastu teisipäeva ning reisini on jäänud nii umbes poolteist päeva.

Kes? Mina, Sofia ja Olar
Millal? 31. jaanuar - 14. veebruar 2007
Kuidas? Easyjetiga Tallinnast Berliini ja sealt edasi Londoni Lutoni lennujaama. Seal paar öötundi ja Maroko - Fes - siit me tuleme (ryanairi abiga) :)Tagasi sama moodi.
Miks nii keeruliselt? Sest nii on odavam, kui minna otse Londoni Stanstedi lennujaama ja sealt bussiga Lutonisse... ja kellaaegade poolest on ka mugavam.
Reisi tugipunktid: Fes, Meknes, Chefchaouen, Casablanca, Essaouria, Agadir, Marrakech, Erfoud.
Ööbimine: hospitalityclubi abiga üritame tasuta saada, seni on meil üks koht olemas - kaamelimees (loe: elab Erfoud'is).

Üldiselt tundub Marokos olema hospitalityclubil palju liikmeid, kirjutasin üleeile nii 6-7-le, praeguseks on tulnud tagasisidelt kahelt - üks pakub majutust raha eest, teine ronis kohe msn-i ja lubas muuseas meid igasugu toredatesse kohtadesse viia. Samas arvas ta, et minu messengeris olev Angelina Jolie pilt ongi minu õige pilt.. jeejee:) Kui selgus, et ei ole, siis ta muidugi leidis, et ma olen kindlasti sama ilus kui Angelina:p
Lisaks tuli veel jutuks, et kas ma olen married ja kas mul lapsi ka on... leidsin, et kõige targem on vastata antud hetkel, et olen jah married ja varsti teen lapsed kah :) Siis ta tõdes, et näed, tema ei ole veel ja otsib naist. Noh, ega muidu tundus viisakas tegelane olevat (araablase kohta - kuigi mul tekkis vahepeal kahtlus, et äkki on hoopis berber) ja ilmselt katsetame selle tema juures ööbimise ära (tal on isegi naistelt positiivsed kommentaarid HC-s, kuidas see vanasõna oligi, et küsija suupihta ei lööda (ainult siis antakse pesapallikurikaga kui "ei" ei ole arusaadav vastus).
Paljudest juttudest Maroko kohta võib aru saada, et Marokos ainult vargad ja pätid ongi. Samas kui HC-s vaadata kommetaare, on palju toredaid ja sõbralikke, omakasupüüdmatuid tegelasi - nende otsa loodakski komistada :)

Mis ma kaasa võtan?

  • Seljakott - suur, mõnus, 80 liitrit, pooltühi ja seljatoestusega + väike kott
  • Minu uus nummi - Pentax K100 koos sõbra objektiiviga
  • Magamiskott - veel pole kindel kas pisike - pool kilo ja +5 või suurem kaheldava soojaväärtusega
  • Jalanõud: talvesaapad, tossud, sandaalid
  • Riided: matkajope, teksad, bikiinid, seelikud:) jne
  • Märmik (see on siin selleks, et mul oleks see meeles homme poest osta)
  • Ravimid: Ibuprofeen, plaastrid, def-värk, smecta, söetabletid, kurgupastillid, allergiatabletid, antibiootikume, vatti...
  • MP3 pleier
  • Nänn-nämm: Kalevi kommid, šokolaadid, kamakommid, lihtsalt kama, küüslauguleivad
  • Suveniirid: postkaarte Eestist
  • Eesti jalkasall
  • Mobla ( + laadija ja akulaadija fotokale ja kaabel)
  • Reisikindlustus (peaks tegema homme...)
  • Raha --> vahetada
  • Kaitse: pipragaas
Ma kujutan ette, et praegu sai alles pool kirja ja unise peaga ei tule lihtsalt rohkem meelde :)



Kommentaare ei ole: