kolmapäev, veebruar 21, 2007

13.02.2007 - 14.02.2007 - Nägemiseni, Aafrika! (Fes-London-Berliin-Tallinn)

4.30 ajas turvamees meid üles, tagudes Olarit jalaga. Ütles, et check-in algas. Tegelikult algas check-in hoopis Cassablanca lennule ja meie check-in'ni oli veel 3,5 tundi aega. Tüütu.
Nii, lõpuks saime lennukile ja Londoni poole teele... Sofia varustas meid Puškini, Lermotovi ja muu toreda lugemismaterjaliga. Londonis hoiti mind kuskil pool tundi passikontrollis kinni (kontrolliti identiteeti vist). Mul see pass on aastast 2001, ei ole ju nii vana ka. Aga ikka olen mina see, kellel alati piiril probleemid on:P
Lutoni lennujaam. Tüütu pärastlõuna ja tüütu õhtu. Öö lennujaamas.
Varajane check-in. Berliin. Uus check-in. Arvake ära, mille ma olin unustanud käsipagasi hulka? Muidugi pipragaasi (näe, Londonis ei avastatudki:D). Berliinis aga leiti kohe üles ja viidi mind eraldi politseiruumi (normaalne piiriületus ei tule minu puhul kõneallagi). Uurivad ja puurivad kõik siis minu pipragaasi - et mingi deer-protection ja et mis asi see ikkagi on (minu käest ei küsi keegi). Siis korraga vaatavad mu passi, et "ooo... Tartu! Terviseks!? Yes? :D". Mina siis et Tartu jah ja terviseks, terviseks :D Asi lõppes sellega, et pipragaas läks prügikasti (oleks võinud ju kohe seda teha).
Paari tunni pärast olime tagasi Eestis.

Kommentaare ei ole: