reede, veebruar 16, 2007

31.01.2007 - teel - Tallinn - Berliin - London

Selgituseks siis niipalju, et reisil olles sai paberil päevikut peetud ja nüüd ma siis lihtsalt kriban selle ümber - muutmata kujul.

Esimesed muljed siis juba teel olles. Alustuseks sai seljakotiga 3 km mööda Järvevanateed kõnnitud - nagu ma kahtlustasingi, oli kott taaskord liiga raske. Esimene üllatus tabas mind lennujaamas, kui selgus, et igasuguse vedeliku pardale
võtmine suuremas koguses kui 100 ml on keelatud. Eks me siis jõime mu 1,5 liitrit jääteed ära ja lootsime jogurtid (150 ml) läbi smuugeldada. Aga kahjuks ei läinud see läbi ning sõime nad Sofiaga ära vahetult enne turvakontrolli. Mu väikesest seljakotist leiti ka pudel värskat (deem, ikka unustasin midagi), mis konfiskeeriti :(
Seejärel suutis passikontrollija-mu
tt mu passikaane lõhki tõmmata ja nõudis teist isikut tõendavat dokumenti lisaks. Einoo tore. Küsisin, et mis passil viga, näitas mulle siis seda kohta, mille ta ise katki tõmbas - küsis, et kuidas juhtus... hakka talle siis seletama, et "Kes tegi? Ise tegi!" passikontrollil on liiga palju võimu selleks, et neile vastu vaielda.

Hetkel lendame kuskil Läänemere kohal - Olari jaoks on üldse esimene lend, Sofia aga loeb rahulikult mingit romantilist raamatut... Ja Olaril on FHM kaasas, seega kui ta selle läbi saab, loeks isegi... (6)

Istume Berliini lennujaamas ja surmigav on. Berliini turvakontrollis leiti, et ka actimel ei ole piisavalt ohutu lennukisse viimiseks ja ma pidin selle ära jooma.

Londonisse jõudsime siis õhtul hilja ning õige pea keerasime magamiskottides ühte vaiksemasse nurka magama. Hea une tõi Berliinist pärit Xuxu.




Kommentaare ei ole: